Administratívna oblasť
Ako zistím, na čo je klient poistený?
Podrobné informácie o poistnej zmluve zistíte v systéme po zadaní čísla zmluvy. Tu uvidíte údaje o majiteľovi, zvierati, o tom, či je zmluva aktívna a aký typ poistenia je uzavretý – iba úraz alebo úraz aj ochorenie.
Čo ak klient vyčerpá limit hneď na začiatku poistenia? Musí počkať celý rok na obnovenie limitu alebo sa dá limit zvýšiť v priebehu poistenia?
Pri uzavretí poistenia si každý klient môže zvoliť výšku ročného limitu, a to predovšetkým s ohľadom na vek a veľkosť zvieraťa (mladé mača nepotrebuje rovnako vysoký limit ako 5-ročná doga). Ak je ročný limit vyčerpaný, klient musí naozaj počkať na koniec poistného obdobia, keď sa ročný limit zasa obnoví.
Ak chce zvýšiť limit v poistnej zmluve (vybrať si inú tarifu), môže túto zmenu uskutočniť vždy ku koncu poistného obdobia. O tejto zmene nás musí informovať včas, najneskôr šesť týždňov pred uplynutím poistného obdobia.
Ak chce zvýšiť limit v poistnej zmluve (vybrať si inú tarifu), môže túto zmenu uskutočniť vždy ku koncu poistného obdobia. O tejto zmene nás musí informovať včas, najneskôr šesť týždňov pred uplynutím poistného obdobia.
Čo všetko vám musím poslať, aby bola poistná udalosť vybavená? Stačí účet z môjho systému (WinVet, VetIS, Vetfox, VetBook)? Budete potrebovať aj RTG snímky, výsledky vyšetrenia krvi alebo sprievodnú lekársku správu?
Sme unikátni v tom, že vo väčšine prípadov nemusíte posielať vôbec nič. Tým, že v systéme zadáte číslo poistnej zmluvy a vykonáte autorizáciu ošetrenia, dostaneme v reálnom čase do nášho systému váš denný záznam a účtované položky. Náklady na ošetrenie vám preto môžeme okamžite odoslať na váš účet.
Môžu nastať prípady, ktoré budú komplikované alebo sporné. Je možné, že v takých prípadoch vás požiadame o súčinnosť a zaslanie ďalších podkladov. No aj takéto prípady vyriešime veľmi rýchlo a našou prioritou bude zaťažovať vás čo najmenej.
Prípadným zdržaniam môžete predchádzať tým, že v dennom zázname čo najpresnejšie opíšete okolnosti prípadu/diagnózy a pri väčších plánovaných zákrokoch, najmä v oblasti ortopédie, overíte plnenie vykonaním kalkulácie vopred.
Môžu nastať prípady, ktoré budú komplikované alebo sporné. Je možné, že v takých prípadoch vás požiadame o súčinnosť a zaslanie ďalších podkladov. No aj takéto prípady vyriešime veľmi rýchlo a našou prioritou bude zaťažovať vás čo najmenej.
Prípadným zdržaniam môžete predchádzať tým, že v dennom zázname čo najpresnejšie opíšete okolnosti prípadu/diagnózy a pri väčších plánovaných zákrokoch, najmä v oblasti ortopédie, overíte plnenie vykonaním kalkulácie vopred.
Akým spôsobom prebieha účtovanie nákladov v prípade dvoch typov ošetrenia? Jedno nie je hradené z poistenia, ale druhé áno. Napríklad súčasne vykonaná preventívna kastrácia a ošetrenie zápalu žalúdku.
V systéme vytvoríte dva oddelené účty. Na prvý účet uvediete položky, ktoré nemôžu byť uhradené z poistenia (napr. prevencia, kozmetika, kŕmenie, administratíva) a tento účet uhradí klient. Do druhého účtu uvediete všetky položky, ktoré môžu byť vyplatené z poistenia. Napríklad náklady súvisiace s kastráciou uhradí klient, ale liečbu zápalu žalúdka vyplatíme my.
Bude dohodnutý limit dostatočný?
Môžete sa uistiť, či bude ošetrenie vyplatené v plnej výške pomocou predautorizácie ošetrenia. Vo svojom systéme (WinVet, VetIS, Vetfox nebo VetBook) môžete požiadať o predbežné schválenie kalkulácie za ošetrenie. Vo väčšine prípadov vám v priebehu niekoľkých sekúnd zašleme informáciu, akú sumu garantujeme, prípadne sa s vami spojíme a doplníme si potrebné informácie.
Ak je dohodnutý limit čiastočne alebo úplne vyčerpaný, alebo nemôžeme uhradiť niektoré položky z vašej kalkulácie, zašleme vám po zadaní predbežnej autorizácie informáciu o skutočnej výške poistného plnenia. Náklady na ošetrenie nad túto sumu musí uhradiť klient.
Ak je dohodnutý limit čiastočne alebo úplne vyčerpaný, alebo nemôžeme uhradiť niektoré položky z vašej kalkulácie, zašleme vám po zadaní predbežnej autorizácie informáciu o skutočnej výške poistného plnenia. Náklady na ošetrenie nad túto sumu musí uhradiť klient.
Bude k dispozícii avizovaná aplikácia, ktorá by veterinára informovala o „túlavých pacientoch“, teda špekulantoch, ktorí navštevujú s jedným problémom viac veterinárnych kliník?
Táto aplikáciaje v súčasnosti vo fáze vývoja. Vďaka našim odborným znalostiam a sofistikovaným výpočtovým systémom vieme už dnes odhaliť prípadných špekulantov a poistný podvod cítime na míle ďaleko.
Chcel(a) bysom mať prehľad o tom, koľko fakturovaných nákladov bolo cez poistenie PetExpert a koľko faktúr mi „visí“ priamo u klientov.
V každom vzťahu môžu byť na začiatku určité pochybnosti, a keďže poriadok robí priateľov, radi vám na vyžiadanie zašleme prehľad vyplateného plnenia. Ak chcete túto službu aktivovať, dajte nám vedieť. Prehľad môžeme poskytnúť zavami zvolené obdobie – denné, týždenné, mesačné atď.
Aký je postup pri dohodnutí poistenia, ak používam integrovaný systém?
Poistenie je možné uzavrieť iba na našich webových stránkach www.mojpetexpert.sk. V niektorých systémoch je však možné klientovi s jeho súhlasom poistenie odporučiť – v takom prípade sa k nám odošlú údaje o zvierati a kontakt na klienta, ktorého následne kontaktujeme a pomôžeme mu s uzavretím poistenia.
Akým spôsobom budú riešené prípadné spory, napríklad keď odmietnete vyplatenie nároku?
Naším cieľom je prípadné spory eliminovať a predchádzať im. Preto na našich webových stránkach máme prehľadne a jasne uvedené, v akých prípadoch nemôžeme poskytnúť poistné plnenie. Preto vás ani klienta nečaká žiadne nemilé prekvapenie či kopa výhovoriek.
Chápeme, že môžu nastať aj sporné situácie. Ak nastane situácia, keď nemôžeme vyplatiť poistné plnenie, náklady na ošetrenie uhradí klient. Prípadný spor potom budeme riešiť priamo s klientom. Veríme, že vždy nájdeme spoločné riešenie, ktoré bude vyhovovať všetkým.'
Chápeme, že môžu nastať aj sporné situácie. Ak nastane situácia, keď nemôžeme vyplatiť poistné plnenie, náklady na ošetrenie uhradí klient. Prípadný spor potom budeme riešiť priamo s klientom. Veríme, že vždy nájdeme spoločné riešenie, ktoré bude vyhovovať všetkým.'
Keď sa klient vďaka môjmu odporúčaniu poistí, dostanem nejaký benefit?
Dostanete oveľa viac. Vaším benefitom bude možnosť liečiť zviera bez ohľadu na aktuálnu finančnú situáciu klienta. Z vlastných skúseností vieme, že každý klient si nemôže dovoliť drahú podrobnú diagnostiku, nákladné MRI či CT vyšetrenie, hospitalizáciu, medikáciu atď. Naším spoločným cieľom bude preto umožniť majiteľom zvierat tieto služby.
S cieľom pomôcť vám s „rozbehnutím“ poistenia vašich klientov vás môžeme zaradiť doprogramu Partner, kde poskytujeme odmenu za odporúčanie klienta, ktorý si následne dohodne poistenie. Podrobnosti vám poskytne náš zástupca.
S cieľom pomôcť vám s „rozbehnutím“ poistenia vašich klientov vás môžeme zaradiť doprogramu Partner, kde poskytujeme odmenu za odporúčanie klienta, ktorý si následne dohodne poistenie. Podrobnosti vám poskytne náš zástupca.
Čo všetko musím zadať do prípadnej predbežnej autorizácie? Všetky položky? Nestačí len jeden riadok s odhadom ceny?
Predbežná autorizácia slúži na to, aby ste vy i klient mali istotu, aká výška nákladov za ošetrenie bude vyplatená. V systéme preto zadajte položky, ktoré si budete nárokovať. Nejde o žiadny krok navyše, tieto položky by ste do systému zadali aj v prípade, ak by klient nemal poistenie.
Aký je ďalší postup, keď sa predbežná autorizácia vráti nepotvrdená alebo potvrdená len čiastočne?
Ak požiadate o schválenie kalkulácie, vždy od nás dostanete informáciu, akú sumu pre vás blokujeme. Táto suma je blokovaná 48 hodín. V tomto intervale môžete uplatniť plnenie alebo stornovať, prípadne upraviť kalkuláciu.